Modem -> divne

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Březen 16 09:26:24 CET 2001

Máte ten modem s originál zdrojem? Poslední dobou jsem narazil na
problémy s externími modemy jen kvůli tomu, že místo originál zdroje byl
použit například zdroj od předchozího modemu a pak buď nesouhlasila
polarita nebo napětí. Modem se v takovém případě často tvářil, jako že
je všechno v pořádku, ale odmítal komunikovat.

Slávek.