mys d koleckem (wheel mouse)

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Březen 16 09:35:22 CET 2001

  Zdravim,

mohu si rypnout, proc jsi se nepodival do archivu? psal jsem to sem posledni
dobou vicekrat.

On Fri, Mar 16, 2001 at 08:41:57AM +0100, Ondrej Mach wrote:

> 	gpm -Rms3 -timps2
  Ano, klasicke - tohle je nedostacujici, ma tam byt -W -R...
  a jeste musis spustit program imwheel nebo jak se presne jmenuje.

  A gpm musi byt gpm-wheel - doporucuji projit archiv a zaznamy z
hardware.penguin.cz pro linky a postupy (Funkcni pro vsechny kole{c||bko}ve
mysi).

> Problem muze byt v tom, ze scroll nepodporuje aplikace :-(
> Nicmene aplikace postavene na GTK+1.2 by to meli zvladat (ja to tu takhle
> zkousel na gfontsel)
  Takhle to neni, gpm ti dato z mysi posila do trubky gpmdata a kolebku
do trubky gpmwheel, odsud to cte wheel program, ktery simuluje stisk PGNup
nebo down. Neni tedy potreba specialni podpora aplikace, staci pokud zvlada
jmenovane klavesy

S pozdravem
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz