bootovani z SCSI

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Březen 16 10:50:06 CET 2001

On Fri, Mar 16, 2001 at 09:58:42AM +0100, Martin Dostál wrote:
> Zdravim
>
> Potreboval jsem vymenit IDE disk v RH62 za SCSI. Prenesl jsem system, fajn,
> ale nemuzu z toho nabootovat. Jadro mi nabehne, ale pak nemuze primontovat
> root filesystem, ktery je na /dev/sda1 a ovladac pro SCSI mam jako modul. V
  Tak to je pochopitelne zakopany pes zde. Pokud je disk ze ktereho bootujes
SCSI, a ty mas scsi v modulu na tomto disku, jak se k nemu asi dostane?
mozna telepaticky ;-) dej ho (scsi) do jadra misto/k ide a mas po problemu.
  Je to stejny problem, jako kdyz mas / ext2 a ext2 je v modulu.

Zdravim.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz