Instalace vice linuxu

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Březen 16 11:57:34 CET 2001

On Fri, Mar 16, 2001 at 11:24:38AM +0100, Jaroslav Lukesh wrote:

> vmware, freemware. Zvládne to i nainstalovat Solaris (7 i 8), NT3.51-2k,
> DOS, W9x...
>
> Já to provozuji a pochvaluji si to, stačí mít na pokusy zazálohovaný čistě
> nainstalovaný systém, zkopíruje se (neboť celý disk je v jednom souboru) a
> jede se v něm. Kritická chyba, nelze se vrátit zpět? není problém, vmware
> má undo. Jenomže vmware funguje měsíc (naštěstí se dá párkrát po sobě
> zaregistrovat), nebo 99$ pro nekomerci a 300$ pro komerci. Freemware je
> zadarmo, ale silně beta.

Hmm, mozna tazatel ocekaval odpoved ... udelej si vice oddilu na disku a
na kazdy si nainstaluj jiny linux. Napr. ja mel v jednu dobu unstable debian
a stable na jednom disku a jednu spolecnou partition pro jadra. Jedine co to
vyzaduje je pohrat si s lilo.conf

			Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>