Tvrda mezera pri exportu z M$ Wordu....

Pátek Březen 16 12:29:02 CET 2001

Martin Bruchanov píše:
> Zdravim,
> na vyse uvedeny export pouzivam program antiword, funguje obstojne, ale
> problam mam
> v mistech kde je sazena tvrda mezera, ve ViM se tvari asi timto zpusobem:
> ,, s| timto se``. Prave sekvence "| " tvori jeden znak tvrde mezery, se
> kterym
> ma pak problemy treba TeX.
> Budu vdecny za kazdou radu, nechce se mi totiz prochazet stovky
> kilobajtu textu
> a deletovat rucne ... Co doplnit %s/<sem>/ /g ??
	Omyšovat, do clipboardu se znak doplní správně. Příkaz od by vám
prozradil, že je to znak 0xa0.

David Kuzela píše:
> Nechapu. Prikaz %s/| / /g nefunguje? Jestli ne, podivejte se ten soubor
> hexa editorem, do je to vlastne za znak, mezera by mela byt 0x20, "pipa"
> 0x7c.
	Takhle ne, on je to jeden znak, jenom se zobrazuje jako řídicí
sekvence "sp" dvouznakově. Příkazu s se musí dodat taky jednoznakově,
dostatečně nová verze vim by měla být schopná přijmout i nějaké textové
zadání znaku.