Fw: NProblém s instalací RH7 - na konci zahlášena vyjímka

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Pátek Březen 16 13:18:46 CET 2001

coz je soubor na prvnim red hat 7 cd v adresari /RedHat/base/stage2.img
otazka : neni poskozeny? zkuste udelat kopii celeho cd na disk
mort

> /rhinstall-stage2.img

fstab.filesystemSpace(mntPoint)[0][0]