bootovani z SCSI

Martin Dostál dostal na jrc.cz
Pátek Březen 16 13:09:17 CET 2001

>  Kde mam informaci o tom, ze se ma loadovat modul SCSI a na jakem disku je
> ulozena tato informace?

Jako to je mi uplne jasny, to zas takovej trouba nejsem. Obsah tech disku je
v podstate stejny. Jenomze na tom IDE zadna zminka o scsi v conf.modules
nebyla. Na tom scsi disku jsem to pochopitelne prepsal v conf.modules, ale
to patrne nestaci. Musi se jeste pouzit "depmod -a", nebo tak neco, ale
protoze nemuzu mit ten scsi jako root, protoze z nej nenabootuju, tak se ta
informace zapise leda tak zase na to ide. A to je prave to, co nevim jak
udelat. Potrebuju zavislosi (nebo informace, nebo co to je) zapsat nekam na
ten scsi. Jenomze nevim, kam to depmod zapisuje a na to jsem se v podstate
ptal.

    M.D.