Ethernet a Token Ring

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Březen 16 16:05:39 CET 2001

Pokud bude každá síťovka ve vlastním segmentu sítě, pak bude
jednoznačné, kterou cestou se vydat k DNS serveru.

Pro zajištění předávání provozu mezi segmenty poté stačí povolit
forwardování. (Jednorázově echo 1 >/proc/sys/net/ipv4/ip_forward, při
startu systému v konfiguraci sítě - záleží na použité distribuci.)

Mám u zákazníka server, který bez komplikací routuje mezi ethernetovými
klienty a tokenringovými servery. Navíc má ještě jeden ethernet s
maškarádou do Internetu... ==> problém je řešitelný na úrovni
konfigurace IP.

Slávek.