kompilace alsa driveru

Jan Bernatik janber na eiite.cz
Pátek Březen 16 20:00:14 CET 2001

David Jez wrote:

>   A jeje, tady chce nekdo odpoved pokud mozno ihned a servirovanou na zlatem
> podnose :)
>   Ad nevime: z takoveho minima informaci a minima casu? Nekdo si treba dotaz
> precte az vecer nebo zitra; trpelivost i ruze prinasi (teda nekdy)

jo, to je fakt, ja proste netusim co s tim a ./configure --help ... to me
nenapadlo.

nevim jaky informace by treba pomohly ...

> [...]
> Tam pise jak co poustel a kde mu co zdechlo. Precti a pohrej si stim, bud
> kreativni!

>   Kompilace niceho nevyzaduje roota, pouze instalace.

>   Takze co muzes vyzkouset: pust si ./configure --help a podivej se, co se da
> za promene nastavit a nastav mu je, pokud by neco blbe detekoval.
>
>   BTW: compilace ALSy jen ./configure je dost odvazna, dej si:
>   ./configure --with-oss --with-card={zde si vyber kartu, nebo muzes dat all}
>   (ty parametry pisi ted z oleje, presne je zjistis prave z helpu)
>
>   Nekdy je treba take nejdriv precist help, manual a tak.

cet sem alsa - mini howto (moc vic sem toho nenasel) a tam nepsali spust
./configure make make install .... proste zadna prahnana dokumentace - takova mini
:)

kazdopadne omlouvam se za netrpelivost ale starsne me to stve

dik

--

Jan Bernatik

----koleje pod Palackeho vrchem Brno----