SoftPCI modem Actiontec a Linux?

Zdenek Drlik zdenek.drlik na seznam.cz
Pátek Březen 16 21:21:08 CET 2001

Vaclav Zelenka wrote:

 > Zdravim!
 >
 > Kamarad by rad zprovoznil soft-modem Actiontec PM560MSV-C  pod
 > Linuxem (RH6.2). V archivu konference jsem zjistil, ze je s
 > internimi "win-modemy" dost velky problem. Jen se chci zeptat, zda
 > uz to tu nekdo nekdy neresil. Presny nazev modemu je "DeskLink
 > SoftPCI 56k Internal PCI Voice/Fax Windows Modem". Osobne to vidim
 > blede ...
 >
 > Diky,
 >
 > Vasek
Mozna bych to tak cerne nevidel. Tenhle modem pouziva cipset SM56PCI od
Motoroly a ta na sve strance avizuje brzkou dostupnost ovladacu pod Linux.
Vice o tom najdete na
http://e-www.motorola.com/products/softmodem/products/index.html#linux,
podle toho co tam pisou tak uz zacinaji tento ovladac dodavat prodejcum
a ke stazeni jej daji (snad) zanedlouho.

Zdravi

Zdenek D.