Linux ala 400 kB, nasel jsem potlesk ;-) Windows a Linux = hrozny operacni system

Martin Koníček martin.konicek na atlas.cz
Pátek Březen 16 22:34:31 CET 2001

Ahojky vsichni

Uz jsem nasel konecne opravdu zajimavy projekt, na kterem je neuveritelne maly system :-))

http://www.elks.ecs.soton.ac.uk/

Mimochodem, Window$ and Linux jsou na nic.

Je tu dost operacnich systemu kolem, ktere jsou mnohem lepsi.

A ted trocha historie

Vite z ceho micro$oft udelal DOS??? Odkoupil produkt QDOS (Quick and Dirty Operating System), jak vystizne :-)))
A takhle to pokracuje furt, microsoft je vzdy prvni, ale jak uz snad nikoho nezajima

Co se tyce Linuxu, tady moc pomluv nebude. Linux je to co je, proste rozlehly, univerzalni a pomaly system, ale je vyhodny pro tvorbu novych operacnich systemu :-))

Zkuste nekdo logicky vyvratit, ze namam pravdu. To bude diskuze :-)

--

Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> http://in.egarden.cz <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--
-->> http://archiv.3web.cz <<--

PGP Finger: EC11 A3DC 9DB4 FFB9 D83C  5542 F3EE 0324 4563 652C