Bezdratove propojeni 2 budov

Ales Bacik bacik.tech na hbnet.cz
Sobota Březen 17 11:00:48 CET 2001

> Zdravim,

> Pokud by se Vam nechtelo stavet linuxovy router pro mikrovlnne karty,
> muzete pouzit Orinoco EC (Ethernet Converter) + Orinoco Card.
> Sice ma toto reseni nizsi datovou propustnost, ale strcite do toho
> TP, nastavite par parametru a hotovo. Navic se vejdete do ceny
> radove 15.000,- za kazdou stranu  (+anteny)

Orinoco EC (Ethernet Converter) + Orinoco Card neresi plny bridging - umi do
site pripojit  jen jednu MAC adresu (pokud se pletu opravte mne).
Zajima mne zda nekdo obesel nastaveni driveru pro linux, tak aby mohl udelat
ze dvou linux stroju s Orinoco kartami plny bridge podobne jako to s nimi
umi ORINOCO ROR?

Ales Bacik
AICOM H.Brod