!USB BUG!? -- Re: USB tablet Wacom Graphire problemy...

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Březen 17 13:55:08 CET 2001

On Fri, 09 Mar 2001 22:09:53 +0000, Martin Bruchanov wrote:

: Dnes po ctyrech dnech kompilaci a nastavovani se mi to konecne
: podarilo. Vcem tedy spocival problem ?

: V hardware, protoze vlastnim dvouprocesorovou desku 694d od
: Microstaru, dokonce i s obeema FCPGA paticemi plnymi.
: Bohuzel, v modulu usb.o je zrejme bug protoze se SMP
: se zadne zarizeni nepripoji a bez SMP ano (druhy procak
: muzu hodit z okna :)

Hmmm... Reportovali ste to / viete nieco viac?
Som v rovnakej situacii, akurat s Abit BP6 a s inym
zariadenim, s ktorym sa skusam hrat...

Zdravi
--
                                     Stano