OT: Hardwarovy problem

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Neděle Březen 18 09:55:19 CET 2001

On Sat, 17 Mar 2001, Borek Lupomesky wrote:

>    Netyka se to sice Linuxu, ale snad me nevyzenete:
>
>    Mam ve svem stroji (PII/266, Intel 440LX chipset) bezdratovy NIC
> Lucent WaveLAN PCMCIA. Abych mohl mit v PC PCMCIA kartu, mam tam
> PCMCIA-PCI adapter. Je to nejaky standardni Texas-Instruments chip
> (PCI1225). Funguje to bez problemu.
>    Rozhodl jsem se prehodit ten bezdrat do zvlastni masiny -- 486ky,
> kterou jsem si poridil prave k tomu, abych z ni udelal Linuxovy wireless
> router. Tim zacaly problemy -- ten pocitac ten PCMCIA/PCI bridge vubec
> nevidi. Zkusil jsem jeste dalsi tri zakladni desky s ruznymi chipsety
> [...]

Mohu potvrdit z vlastni zkusenosti a urcite se pridaji i dalsi lidi z
konference, ze pouzit 486 na Lucenty proste nefunguje. Neni k tomu nejaka
zjevna pricina, masina ma PCI sbernici, nekdy se podari ten adapter videt,
ale stalo se mi, ze to melo neskutecnou chybovost, rado to fungovalo na
desetinove rychlosti atd.

Zaver je takovy, ze na Lucenty neni dobre davat 486 masinu, staci nejhorsi
pentium a jede to v pohode.

R.V.