OT: Hardwarovy problem

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Březen 18 11:40:51 CET 2001

On Sat, 17 Mar 2001, Borek Lupoměský wrote:

> nekdo, jestli je nejaky zasadni duvod k vyse popsanym potizim? Existuji
> ruzne verze PCI nebo neco podobneho?

Ano.

Nevím jak úplně první, ale já ve své 486ce mám PCI pouze verze 2.0 kde
nechodí některé karty koukněte se jakou verzi chce ta vaše karta.
Nevím zda ve 486kách byla někdy větší verze.
Na novějších deskách je PCI verze 2.1 .
Nevím jaká je verze těch nejnovějších moc jsem se o to nezajímal.

>    Bye Borek

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.