Printserver

Karel Kral co-as na quick.cz
Pondělí Březen 19 06:39:24 CET 2001

Dobry den,

Mam 386, 1MB RAM, bez HDD a potreboval bych na ni tisknout ze samby
(2.0.7-4) i z linuxu. Stahnul jsem si:
1) PPRD 2.0 (simtel.net) a ono by to i chodilo, jenze kdyz ji v
printcap mam jako remote, tak nefunguje zarazovani do fronty. To by
melo byt v poradku (je to v helpu). Kdyz ji ovsem pripojim pres if
tak ten prilozeny filter je v perlu a objevi se mi chyba uz pri 4
radku (require sys/socket.ph). Perl mam 5.00503-12 i 5.00503-10 je to
stejne.
2) SMBPD (simtel.net) - tam jsem pouzil iffilter ze samby a ono by to
i delalo co ma - jenze na 386 vidim unknown command 0x2f (nebo tak
nejak). V LOGu na linuxu vidim, ze vzdaleny pocitac nerozeznal prikaz.

a) podle archivu konference vidim, ze podle 1) bych se i ubiral
spravne, ale nejsem schopen rozchodit ten perlovskej script (perl
vidim poprve). Mohl by mi nekdo poradit kde by se dal sehnat funcni
script (tisk na vzdalenou IP adresu), pripadne bych mu mohl poslat
ten lpr.pl z PPRD.ZIP (2kB) ?

b) v archivu vidim, ze nejsem prvni kdo se tim ubiral - je tam zminka
o freshmeatu - jednodisketovy printserver. Nemate to nekdo / nevite
kde to stahnou ? Nikde jsem to nenasel. Linuxrouter jsem neuchodil
(nemam koprocesor) a z duvodu hlucnosti tam nechci davat ani disk.
pocitam, ze ten iffilter budu muset uchodit stejne.
Zase, mit linux i na te 386 by vyresilo i to, ze to potrebuju obcas bez
klavesnice restartovat - takhle tam musit dojit. Jo a to logovani PPRD
pomoci syslogu na serveru je taky nicmoc ;-( ???

Predem diky za pomoc.

--
S pozdravem,
Karel Kral                          mailto:Kral na co-as.cz