TTF a Wolverine - nejsem schopny nastavit podporu TTF

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pondělí Březen 19 08:50:21 CET 2001

Martin Obrátil wrote:

> Bohuzel nefunguje, tedy alespon u me.

Vcera jsem delal neco podobnyho (RH 7.1beta Wolverine), nasl. zpusobem:
1. fonty mam na windowsim disku (/mnt/win98/fonts)
2. # cd /mnt/win98/fonts
3. # ttmkfdir > fonts.dir
4. # xset fp+ /mnt/win98/fonts
5. pridal jsem tu cestu do konf. X serveru, abych nemusel delat xset
porad dokola (predpokladam, ze stejnej vysledek ma zminovanej
chkfontpath).

Edas