Bezdratove propojeni 2 budov

Pondělí Březen 19 09:15:32 CET 2001

On Mon, 19 Mar 2001, Martin Kozusky wrote:

> Diky za odpovedi, potreboval jsem neco co se pripoji treba do HUBu a
> pojede to, abych kvuli tomu nemusel zbytecne delat router. Podivam se
> na to a neco vyberu. Martin Kozusky

Podle mych zkusenosti je WaveLan sice papirove rychlejsi nez BreezeNet,
ale ve dne (kdy je ruseni) ma WaveLan tezke problemy. Naproti tomu
BreezeNet umi preskocit na sousedni kanal a vyrovna se s tim.

Navic pokud chcete mit nizku utlum na svodu, tak u WaveLany musite dat PC
s jejich kartou nekam na pudu k antene. BreezeNet je skatulka, ze ktery
vede UTP kabel (treba plnych 100m do prizemi ze supervyskove budovy).

--
                        Milan Kerslager