Reiser FS - zkusenosti ?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Březen 19 10:18:19 CET 2001

On Thu, Mar 15, 2001 at 11:36:28AM +0000, Pavel Machek wrote:
> Ahoj!

> Reiserfs bude _prave ted_ o hodne stabilnejsi nez XFS -- je v oficialnim
> jadre, a suse ho pouziva ve 2.2.X uz vic nez rok.

 Napada mne otazka -- Reiserfs je v jadre az ted a to pravdepodobne z
duvodu stability (apod.). Cim to, ze Suse ho ma v jadre uz vice jak rok?
Ocekaval bych, ze pokud je neco korektni a i jinak OK tak neni problem,
aby to bylo i v oficialnim kernelu -- predpokladam, ze Suse prodava korektni
a stabilni kernel.

 Podobne je to i z podporou 4Gb RAM, ktera nebyla v oficialnim kernelu, ale
byla v Suse.

 Jak to je?

			Karel

--