Kernel 2.4.X a zvukovka cmi8330

Radoslav Bodo bodik na students.zcu.cz
Pondělí Březen 19 13:48:09 CET 2001

Dobry den,

chtel bych se vas zeptat zda mate nekdo zkusenosti s kernelovou radou 2.4
ve spojitosti se sumitkem jmenem cmi8330 (integrovana na MB).

Po prechodu z rady 2.2 se mi nedari nijak rozchodit sw ovladani
hlasitosti. U 2.2 jsem pouzival ovladac ad1848 (pres isapnptools) ale v
nove rade se mi jej nepodarilo vubec zavest.

Tak jsem se chopil doc a tam stalo ze mam pouzit ovladac pro sb ... ok
zkompiloval .. zavedl zvuci celkem jak by mela (az na ruchy pri soupani
oken a tak .. to mi rada 2.2 take nedelala ale budiz) .. patral jsem
patral vse se zda byt nastaveno jak ma: zvukovka zvuci .. v proc jsou
celkem rozumne zaznamy. Moc linuxu zatim nerozumim takze nevim jestli jsou
ty informace ok nebo ne, ale zdaji se ze ano.

Zkousel jsem uz i Alsa drivery, ale bez uspechu. Ani se mi pres ne
nepodarilo vyloudit jakykoliv zvuk. Nevim presne kdy to zacalo takhle
zlobit, ale mam podezreni i na jeden upgrade ve Woodym nekdy minuly mesic
ale bohuzel nemohu prijit nato jaky program by s tim mel co do cineni :(

nemohli byste prosim poradit kde vubec neco hledat .. kdyz ted znova
prebootuji na radu 2.2 tak to zvuci a ovlada hlasitost zase normalne :(
nemate s tim nekdo prosim zkusenost jak odstranovat takoveto problemy?
nebo komu bych mel svuj dotaz napsat? Tomu kdo napsal ten ovladac?

Budu vdecen za jakykoliv napad kde se pidit dal

dekuji mnohokrat

bodik

P.S: nevim nakolik to muze mit souvislost s distr. ale tak jenom pro
     informaci mam Debian testing (woody)

                                          Radoslav 'bodik' Bodo
                                          bodik na students.zcu.cz