Printserver

Karel Kral co-as na quick.cz
Pondělí Březen 19 17:06:36 CET 2001

Dobry den,

Monday, March 19, 2001, 8:10:11 AM, jste napsal:

PH> Skript je funkcni. Je jen potreba vygenerovat perlove header files z
PH> Cckovych:

PH> h2ph /usr/include/sys/socket.h. Doporucuji v /usr/include spustit rovnou
PH> h2ph * sys/*

PH> protoze se tyhle soubory rozhodne neztrati ;-).

Nejak se mi nedari. Ten soubor socket.ph mohu nalezt jen v adresari
/usr/lib/perl5/5.00503/i386-linux/sys.

Pokud dam trasovat v debug modu v perlu, tak ho i otevre (tzn. zacne
nacitat jednotlive radky socket.ph). V trasovani nejsem az zas tak
zbehly - nejsem schopen doskakat k te chybe ;-)

Ovsem stejne mi to skonci s chybou (jako pred aplikaci h2ph):

[root na linux4 dj]# ./filtr </etc/conf.modules
Prototype mismatch: sub main::__need_size_t vs () at (eval 47) line 1.
String found where operator expected at (eval 295) line 1, near "&__const 'struc
t sockaddr'"
        (Missing operator before  'struct sockaddr'?)

Pak musim dat ctrl+c (jinak OUT OF MEMORY). Je tam 64MB RAM a velky
SWAP. Nemuze byt chyba jeste v necem jinem ? - mohu Vam poslat ten
script ?

Zkusil jsem to na jine instalaci RedHatu 6.2 s perlem a stejny
vysledek...

Predem dekuji.

--
S pozdravem
Karel Kral                            mailto:Kral na co-as.cz