iPaq & Linux - prvni (a druhy) dojem

Honza Petrous hop na unibase.cz
Pondělí Březen 19 17:17:02 CET 2001

> Honza Petrous schrieb in Nachricht
> <002901c0b081$86fa1520$0301a8c0 na unibase.cz>...

> Wow! Mate taku riskantnu naturu, alebo dobre vztahy s Compaqom?
> Predsa len existuje moznost, ze clovek nieco pohnoji - fiasko s ROM
> update ukazalo, ze zase az tak nepriestrelny ten flashovaci proces
> nie je a niekolko ludi si vyrobilo, aby som citoval klasika, "tezitko
> tvaru mramoroveho hovna" Co potom?

S Compaqem zadne 'pratelske; vztahy nemam. Ale clovek v zivote uz
preflashoval tolik veci (od modemu, pres BIOSy az po routery), ze
jsem si rek, ze to snad nezdechne uplne. A jak pisou v navodu
na webu, tak takove problemy (s tezitkem) jsou minimalni a i v tomto
pripade je (pry) Compaq ochoten pomoci.

No, nastesti jsem to nepotreboval, ale kdyz jsem to delal poprve,
tak se se taky trochu trasl :) Vse dobre dopadlo, druhy pokus
(novesi, krasnejsi a hlavne uzivatelsky pritulnejsi zavadec)
uz jsem tolik neprozival. Clovek si proste zvykne :)

> Tiez je mensi problem v tom, ze iPAQ-a potrebujem na to,
> na co som ho kupil - kupoval som ho z vlastneho vrecka
> a na hracku bez aplikacii je trochu pridrahy. Existuju

Ale no tak! Nejsem zadny milionar, ale proste kazdy ma nejake
"svoje" hracky, ne ;-?

> v tomto smere nejake projekty? Aspon moznost dualbootu?

Projekty, samozrejme, bezi (viz napr. Agenda, ktera za celkem
rozumnou cenu nabidla Palm-like PC pro vyvojare), prozatim se
teprve snazim zorientovat, uvidime.

Moznost doalbootu neni (kam bychom dali Linux!). Mozna neco takoveho
bude v nejblizsi dobe mozne, ale to si budete muset koupit bid
novou verzi iPaqu (se 64DRAM a 32FLASH) nebo nechat upgradovat
pameti v iPaqu (coz uz i dnes nektere US :( firmy delaji).

/Honza