OT: Proc logovat, kdyz to nikdo necte

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Březen 19 22:12:43 CET 2001

On 19 Mar 2001 19:02:21 +0100, Roskanuk Michal wrote:

: Zajimave je na tom to, ze mi rikal, ze
: scanoval timhle zpusobem cca 100 mist a ozvali
: se mu 4, tedy _ctyri_ lidi me vcetne.

Mna skor prekvapuje, ze sa mu ozvali az styria.

: Kdopak z vas logy opravdu cte/zpracovava a kdo se
: jenom kouka, jak rotujou ...?

Mam masinu doma, visi par desiatok minut denne na dialupe.
Do logov moc nepozeram, ale aj tak uz som nejake tie
pokusy nasiel. Ak je to niekde od nas, informujem
admina (zatial s pomerne dobrym efektom), ak je to zvonku,
mam vcelku na haku, pokial nejde o adresu patriacu
nejakej znamejsej firme. To by clovek na viditelnejsom
serveri fakt nerobil nic ine...

Zdravi
--
                              Stano