OT: Proc logovat, kdyz to nikdo necte

Úterý Březen 20 00:30:01 CET 2001

On Mon, 19 Mar 2001, Roskanuk Michal wrote:

> Kdopak z vas logy opravdu cte/zpracovava a kdo se jenom kouka,
> jak rotujou ...?

Vysetroval jsem nedavno jeden incident. Na zakladne zjistenych faktu jsem
poslal tri stiznosti (na dve ISP a jeden WWW/FTP hosting). Vysledek: jedna
automaticka odpoved. Jak vedlejsi efekt jsem zjistil, ze asi 25 uzlu melo
a stale ma na 99% procent stejny problem. Minuly tyden jsem stravil
jedno odpoledne tim, ze jsem se jim to vsem snazil nahlasit. Dve odpovedi
od lidi, dve od automatu. A pak se snazte cizim lidem pomahat...