rucni nastaveni IRQ

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Březen 20 08:14:27 CET 2001

On Sun, Mar 18, 2001 at 08:28:03PM +0100, Josef Brož wrote:
> Jak nastavit rucne IRQ pro zvukovou kartu a interni modem. Potrebuji,
> aby modem bezel na ttyS3 s IRQ 5 a zvukova karta OPL3 I/O na 370H na
> IRQ 9.
  modem pres setserial, popr. jumperem (pokud ho ma)
  Co je to za zvukarnu? Sezen si k ni pokud nema jumpery konfiguracni utilitu
a nastav ji IRQ ,,na tvrdo". Jo a pokud je to ISA karta, v biosu v oddile
PnP toto IRQ dej pouze ISe a ne PCI/PnP.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz