omezeni linky 64kb

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Březen 20 09:57:53 CET 2001

> pouzivam linux 6.2 a proxy Squid no a jakmile nekdo zacne tahat obemejsi data ci stahovat obrazek za obrazkem celej den tak totane zatizi linku takze kdyz clovek neco potrebuje trva to treba i 5min nez se nekam dostane, proto se ptam jestli existuje nejaka ucina metoda jak toto omezit nemyslim vypnout proxy ale eba mohly na net ale treba s omezenou kapacitou diky za jakykoliv podnet .

V squidovi sa da zapnut delay-pools a samotny squid bude rozdelovat
zatazenie HTTP.

> p.s. jeste neco da se nejak nastavit aby ping na urcity server byl i za vytizeni linky aspon 300ms (v CR) a ne napr 3000ms kdyz je linka zatizena???

To akoze chcete niekoho oklamat ze ta linka je rychla aj ked je pomala ?
:-))

Budete potrebovat nastavit priority na routri(ping rychlo, zvysok ako
chce). Na linuxe sa pouziva CBQ. Ja osobne som ho ale este nikdy nepouzival.

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2