Kernel 2.4.X a zvukovka cmi8330

Radoslav Bodo bodik na students.zcu.cz
Úterý Březen 20 10:30:49 CET 2001

>  Tak ruchy? To je chyba asi Xkek 4.0.2 pokud je mas. Maji takovy obecny
> neduh: nevim jestli se ridi heslem akcelerace grafiky nadevse, ale proste
> v pripade soupani oken ci podobnyvh blbosti, ktere  mohou pockat, proste
> seknou grafiku. X 3.3.6 to nedelaly.
>   Btw. co mas za verzi Xkek a za grafiku?

Hmm .. mno mam 4.0.2 ... je mozne ze to bude tim ... pred chvili jsem
zkusil jeste jednou prebootovat na radu 2.2 a hle? Najednou ovladani
hlasitosti funguje, ale soupani je furt v tahu ... to by teda bylo tim
Xserverem ... ok ... zkusim jeste downgrade na 3.3.6.
(na dalsi je tedy treba rict ze cmi8330 je spise sumitko nez zvukova karta
:)

Ale vec ktera mne zarazila nejvice je, ze po zpetnem rebootu opet na radu
2.4 funguje stale i mixer .. ke? .. jakto ?? udelal jsem dalsi pokus:

boot do win a potom hled boot do 2.4 -> mixer nesel
potom tedy dale boot na 2.2 mixer se rozbehl a potom opet na 2.4 a mixer
jel i v rade 2.4 .. je tedy muj vyvod spravny ze je nekde chyba v jadre
??? ... ale jakto ze mi to 2.2 dokaze rozhybat??? co se proboha kde muze
jenom pri holem bootu na radu 2.2 muze nastavit nebo nekam napsat kdyz se
po bootu zase na 2.4 rozbehne predtim nefunkcni mixer ??? .. nechapu ..
pomozte plzz

koukal jsem i do changelogu a v nich jsem nenasel zadnou zminku ze by se
pracovalo na ovladacich k me zvukarne :((( tak uz fakt nevim

Shrnuti (muj postup bootovani: boot,pusteni aumixu a vyzkouseni jestli
zvukovka reaguje):

0) 2.4 -> mixer nejede
1) win -> mixer ve win jede
2) 2.4 -> mixer nejede
3) 2.2 -> mixer jede
4) 2.4 -> mixer jede
5) win -> mixer jede
6) 2.4 -> mixer nejede
7) 2.2 -> mixer se rozbehne
8) 2.4 -> mixer zase jede

muzete mi nekdo prosim poradit proboha cim to muze byt ????

bodik

P.S: sakra to bylo bootu ... za posledni pul rok jich snad nebylo tolik
     jako za dnesni dopoledne :)