Bezdratove propojeni 2 budov

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Březen 20 10:54:09 CET 2001

| Odesílatel: Zdenek Svarc <svarc na promedia.cz>
| Nerad se opakuju, ale psal jsem, ze limitem je hygienicka norma,
| takze kdyz pouziju 24 dBi anteny, pak musim smotat napriklad
| 4 metry koaxu (RG58) mezi antenu a kartu.

jednotky dBi udavaji citlivost obecne anteny vuci izotropnimu zarici. O
zadny vykon se zde nejedna. Takze teprve s vysilacem (prijimacem) a jeho
vykonem (citlivosti) v dBm zacina dBi udaj davat smysl, jinak ve vztahu k
vyzarenemu vykonu nema vubec zadny.

Takze:

[kolik vam dava vysilac dBm] + [kolik ma intena dBi] <= [limit hyg. normy]

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications