Reiser FS - zkusenosti ?

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Úterý Březen 20 11:20:57 CET 2001

Jaroslav Lukesh wrote:

> Ja bych rekl, ze je to jen a jen o marketingu (taky jsem ho 3 roky delal).
> Vzdyt ostatni distribuce si muzete stahnout z netu jako CD,

Nutno podotknout, ze verze, ktere si stahujete z ftp
byvaji ve vetsine pripadu odlisne od retail verzi.

> ale jedine suse
> ne (pouze eval, ktery je opravdu vhodny tak na smazani - skoda stahovat).
> Takze si ho musite koupit, nebot ho jinak nesezenete. Totiz vsichni, kdo
> jej maji, si mysli, ze je to v licenci s nim podobne, jako s Widlema. A
> nevysvetlite to.

Koupite-li si krabicouvou verzi nejake linuxove distribuce, jste
vetsinou vazani licencnimi podminkami tretich firem, jejichz
software muze byt v distribuci obsazen (nevim ale jak je to u suse).

> Vsechno je tedy jen o tom, ziskat nejakou papirovou vyhodu pred
> "konkurenci" ktera je jinak zadarmo (nebo aspon za cenu vypaleneho CD).
>
> Podpora 4BG RAM (a take souboru >2G na ext2) je diskutabilni, nebot ne
> kazdy HW umi 4G RAM (a ma k tomu odpovidajici velikosti cache) - a navic,
> ne kazdy program umi tento potencial vyuzit (RAM nebo soubor).

Podporu 4GB RAM umi i napr:
-- TurboLinux dataserver for Oracle 8i
-- RedHat Enterprise Edition Optimized for Oracle 8i

Kazdopadne tyto verze nejsou "zadarmo".

Roman DAVID