Autofs [WasRe: autofs (Re: BFU - fdO typ auto)]

Úterý Březen 20 11:26:24 CET 2001

On Tue, 20 Mar 2001, Martin Mokry wrote:

> Opravte ma ak sa mylim. Neda sa ovladat dioda na FDD softwarovo? Videl som
> davnejsie program pod dos ktory hral hudbu a blikal vsemoznymi diodami na
> kompe - aj FDD a to bez manipulacie s disketou - aspon to tak vyzeralo -
> vobec nevrcala.

V prehistorickych dobach byl jakysi zalohovaci sw, snad PC Backup, ktery
umel prubezne testovat, zda-li nekdo vlozil do mechaniky disketu (aby
nebylo treba behem prohazovani disket jeste bouchat do klavesnice),
pricemz mechanika nevydavala zadne zvuky, ale LEDka bud celou dobu
svitila, nebo blikala (ted si nepamatuji).