Reiser FS - zkusenosti ?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Březen 20 13:12:52 CET 2001

Pavel Janík ml. wrote:
:
:    > 	Asi mesic mame reiserfs na ftp.linux.cz (namisto ext3). Zkusenosti
:
: Můžeš mi říct Tvůj osobní názor na to, jestli je dobré cpát Reiser na FTP
: server? Jsou k tomu nějaké důvody? Podle mne ne.

	No, ja jsem potreboval, aby FS byl
- zurnalovany
- se zmenou velikosti (reiserfs umi zvetseni on-line)
- podporovany ve 2.4

	Ja si nemyslim, ze by extent-based filesystem musel byt nutne
pomalejsi pro velke soubory, ale reiserfs zrejme je.

	Jinak nedelal jsem zadne statistiky, ale myslim si, ze treba
CTAN nebo archiv CSTUGu obsahuje spousty malickych souboru.

	A jeden z duvodu take byl vyzkouset si novou technologii :-)

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //