NOVICE: Aplikacka zapisujici na LPT port

Radim Gelner gelnerr na suse.cz
Úterý Březen 20 13:40:04 CET 2001

Pokud ty intervaly nemusi byt superpresne, muzete napsat jednoduchy
program v C. Port tiskarny je v Linuxu reprezentovan souborem
/dev/lpX. Ten si otevrete a budete do nej znaky normalne zapisovat.
Zpusob je docela pekne popsany v knize Linux - zaciname programovat od
panu Neila Matthewa, Richarda Stonese.

--
S pozdravem,

Radim Gelner
Product Manager
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: gelnerr na suse.cz
Drahobejlova 27                               tel:+420 2 83 09 53 73
190 00 Prague 9 - Vysocany                    fax:+420 2 83 09 53 74
Czech Republic                                http://www.suse.cz