Latin2 font pro X

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Březen 20 13:46:47 CET 2001

> A jaky je rozdil mezi Latin2 a ISO8859-2?
  existujici norma ISO se uvadi tez jako iso-latin2. Mickey$ofti prisli se
svoji zamerne nekompatibilni zmrseninou a nazvali ji latin2, aby v tom prave
uzivatelum udelali zmatek. Tato verze se oznacuje jako pc-latin2
  Takze pokud ma nekdo na mysli DOSovou sadu ,,latin2" tak je lepsi drzet
se oznaceni pclatin2.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz