MySQL v. RH 7.0 - vynuceny update ?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Březen 20 12:42:40 CET 2001

Milan Kerslager schrieb in Nachricht ...

>Pro automaticke vyreseni zavislosti pouzijte program up2date.

Upozornujem, ze s up2date to nemusi byt tak jednoduche,
vid http://www.redhat.com/products/network/service_changes.html

:   Can I still use up2date anonymously to download packages?
: No. All users of up2date will need a Red Hat Network login and
: a system profile for the target machine. If you try to use up2date
: anonymously, you will be prompted to set up a login and use
: rhn_register to create a system profile. You will then receive
: a digital certificate that lets you authenticate and continue as usual.

>Jak jsem na to koukal, je ted potreba pro registraci pouzit misto up2date
>program rhn_register (ale porad je mozne bezplatne pouzivani te sluzby).

Pre _jeden_ pocitac a ktovie dokedy. Zvysok za $19.95 mesacne,
resp. do 1. septembra za $9.95 mesacne. Takze pre siet nepouzitelne
a dost by som si rozmyslel, ci na tom chcem stavat nejake trvalejsie
riesenie.

RH ma samozrejme na to pravo, ale ci je to prave najstastnejsi tah,
si nie som isty... Urobit free sluzbu a neskor ju spoplatnit povazujem
za nefer - pokial chcem na niecom zarabat, patrilo by sa asi jasne
to povedat vopred a nie uvadzat ako jednu z vyhod svojej distribucie
bezplatny system pre automaticke updates. Podobne ma potesil
AvantGo - najprv zadarmo, teraz platenie za komercne
(co to je?) stranky, ktovie co pride neskor.

Mne to nevadi, automaticky tool na update systemu by som si na
masinu tak ci tak nepustil, ale ak to niekto pouzival vo vacsom
meradle, asi teraz dost nadava.

Zdravi
--
                                                             Stano