fetchmail a virt. domena

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Březen 20 14:58:00 CET 2001

On Tuesday 20 March 2001 14:54, you wrote:
> zdravim ludia...
>
> dajme tomu, ze mam domenu. maily sa ukladaju u providera do jednej mailovej
> schranky. ja sa pripajam cez dialup a stahujem si postu pre moju domenu
> dajme tomu s fetchmailom. ako to mam roztriedit? cez procmail je to trosku
> chore a zlozite robit filtre v nom... je nejaka lepsia moznost?
>
> diky za kazdu konstruktivnu radu...

Zkuste se podivat na linux.melzer.cz, ale
fetchmail me celkem zklamal, nedobre tridi maily o kterych si myslim, ze se
daji roztridit normalne. Uvazuji o pouziti getmailu, ale jeste jsem ho
nezkousel a ma pro me par dalsich nevyhod.

Ale fetchmail vice ci mene dobre funguje.

S pozdravem

Petr Zapadlo