Bezdratove propojeni 2 budov

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Březen 20 15:01:17 CET 2001

| Odesílatel: Blasko Marek <Blasko na vuje.sk>

| teda z tim sa daleko nedovola.

Proto taky vsichni co to pouzivaji na 40km do toho potaji rvou co dokaze
karta (100mW) a davaji tam 24dbi anteny (velikanske sita) ikdyz je to proti
normam. Koupit si licenci na pasmo kde je to dovoleno, nebo pouzit laser ci
satelitni uplink, na to bezna firma nema.

Mobily vyzaruji podstatne vic a hygienici proti tomu nic nedelaji. Staci
mit mobil 3 minuty u ucha a uz me pali i bubinek. Ne ze jsem pro porusovani
predpisu (pohadal jsem se s obchodnikama presne kvuli tomuhle), ale jen mi
to pripada podivne.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh
             note: Bill Gates to Hell!