Samba z RH6.2CZ

Pavel Studnička pavel.studnicka na ateso03.cz
Úterý Březen 20 15:12:18 CET 2001

Zdravím,

měl bych takový dotaz ohledně Samby (bohužel nevím jaká je to verze) z RH6.2CZ , jak bych měl zajistit, aby tato mašina byla vidět v Mirosoft síti s jedním hlavním NT Wins serverem, aby klientské W98(NT) stanice ji viděli a mohli přistupovat k jejím zdrojům. Pomocí HOW-TO jsem zdroje nakonfiguroval, sambu rozjel, ale z Win klientů PC se Sambou nevidím. Jsem začátečník v Linuxu a tak jsem při její konfiguraci mohl něco opomenout :((( . Poradí někdo ???

Díky moc všem

   PavelS.