SCSI ISA karta do RedHat7

Úterý Březen 20 18:14:11 CET 2001

On Thu, 8 Mar 2001, Tomas Vida wrote:

> Pridal jsem si do kompu Adaptec 1535A-ISA-SCSI kartu. Na ni mam poveseny
> HDD.
>
> Co ted s tim?

Ja bych si pustil kudzu. Pokud radic najde, tak ho i nakonfiguruje (doplni
prislusne moduly do /etc/modules.conf). Pokud ho nenajde (je to ISA), tak
zkuste pomoci prikazu modprobe zavest nejake AHA moduly:

modprobe aha152x
modprobe aha1542
modprobe aic7xxx

Seznam dostupnych modulu pro scsi najdete zhruba takhle:

ls /lib/modules/*/scsi/

No, jeste muzete zkusit spustit instalacni program a pokud radic najde
(tj. objevi se pripojeny disk), tak se podivat, jake moduly ze zavedly (na
druhe textove konzoli je shell a tam napiste: lsmod).

--
                        Milan Kerslager