C/C++ libraries for linux (a little longer)

David Janko djanko na infoware.cz
Úterý Březen 20 18:25:58 CET 2001

Zdravim vsechny,
hledam nejake knihovny pro C/C++ ktere by mi usnadnili praci pri psani C/C++
utilitek a chtel bych se pozeptat na zkusenosti (samozrejme, nasel jsem
vsechno mozne, ale nemam mesic(e) casu abych si je prosel a vybral nejlepsi
:(().
Predstavoval bych si aby to umelo:
- bezpecne memory operace (stringy, pole, lists)
- advanced prace se stringy, poli a listy (spojovani pres '+' nebo podobne,
hledani/nahrazovani reg. vyrazu, asociativni pole apod.)
- podpora zpracovani beznych formatu konfiguracnich souboru (neco jako
pristup k ini ve windows, tj. sekce, var=value, cim vice tim lepe), a logu
- prace s SQL (nejvice me zajima mysql)
- sifrovani && hash apod. (neco jako cryptFile(), cryptString - vylozene
vysokourovnove, ale ne primitivni sifry jako ROT - IDEA, RC4 ...)
- komprese (opet pouze vysokourovnove)
- bezne IN protokoly - HTTP, FTP .... asi v rozsahu jako to ma PHP
- timery
... a jeste by se toho urcite naslo hodne ....

- a aby to bylo pokud mozno: spolehlive, v deb baliku, spolu kompatibilni a
prenositelne (alespon unixy && windows), rozumne velke a rozumne dale
podporovane ...

Doufam, ze toho nechci moc ;-) ale prodpokladam, ze toho lze dosahout pomoci
nekolika knihoven. Melo by to mi to do C/C++ prinest trochu komfortu, asi
jako ma PHP nebo VCL (bez grafickeho rozhranni a bugu ..)

Mozna casem CLX, pokud nebude plna bugu jako VCL, ale co existuje ted ?

predem vsem moc dekuji za vyjadreni nazoru na to ci ono ...

S pozdravem

			David Janko.