Ktery FTP server

Martin `Murphy` Mares mmares na m2000.cz
Úterý Březen 20 22:08:59 CET 2001

Zdravim,

> - je pokud mozno bezpecny
>
> Mam tokovy dojem, ze uz toto kriterium staci k tomu, aby se vyber zuzil
> temer na nulu. Neco z tech veci, co tam byly uvedeny, plus s vysokou
> pravdepodobnosti i tuhle, splnuje vsftpd od Chrise Evanse, ale nevim,
> jestli vsechno

vsftpd je tou spravnou volbou, zkousel jsem ho ve verzi 0.0.12.
Autor slibuje bezbecnost a rychlost. V bezpecnosti mu budu
muset duverovat a v rychlosti muzu potvrdit, ze opravdu nelhal,
narust je znatelny.
Nelibilo se mi, ze nema chroot pro uzivatele ve stylu wu-
ftpd(guestgroup). Ted jsem se diky Pavlu Kankovskemu kouknul
jestli nahodou neni novejsi verze, a koukam, ze je(0.0.14).
Uz ma i chroot pro lokalni uzivatele, takze wu-ftpd odesel do
vecnych lovist :-) Doufam, ze navzdy.

S pozdravem
--
Martin 'Murphy' Mares
ICQ: 99734228            Administrator serveru m2000.cz