Nautilus

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Březen 20 21:51:44 CET 2001

> Ahoj,
>
> tak Nautilus mne zklamal jiz na zacatku. Po stazeni prislusnych RPMS hlasi zavislosti na rps, ktere nemuzu nikde sehnat.
> Jako treba esound 0.2.22. Nevim, mozna je chyba u mne.

Nautilus ma vlastni instalattor, ktery stahne pottrebne  balicky... chce to jen
trosku hledat...

Jinak je Nautilus nenazrana mrcha se spoustou zbytecnosti... (na mem P150
/64MB RAM se s tim skoro neda pracovat... doufam ze nekdo udela brzo aspon
nejake "lite" komponenty pro prohlizeni adresaru...)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/