Problémy s instalacígrafické karty

r.kosarik na centrum.cz r.kosarik na centrum.cz
Úterý Březen 20 22:08:16 CET 2001

Mám grafickou kartu Geforce MX 2. Linux(7.0) ji ještě nezná a
detekuje ji jako Geforce DDR (starší typ). Uložil jsem tedy
nastavení s tímto typem a při snaze spustit X window se mi na
obrazovku vypíše mimojiné chybové hlášení 'no screens found' a
systém se vrátí do textového režimu. Myslel jsem, že chyba je v
nekompatibilitě grafické karty. Když jsem ale nastavil Provizorní
režim Unsupported VGA 16 barev, stalo se to samé. Při tom ve
staré verzi Linuxu(5.1) jsem X window (se stejnou graf. kartou)
alespoň v tomhle nastavení(16 barev) rozjel. Vypadá to, jako by v
systému něco chybělo. Poraďte mi prosím.

Radim Košařík

Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz