OT: Jak provozovat http a heslo hnat pres https?

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Úterý Březen 20 22:32:28 CET 2001

no a kdyz si s tim identifikatorem budu pamatovat i IP adresu toho
odesilatele, tak i kdyz
mi odposlechne ten identifikator, tak s tim stejne nemuze nic delat, nebo
snad ano?
Zdravi