DGA X-server extension x vmware

Jan Bernatik janber na eiite.cz
Úterý Březen 20 23:43:56 CET 2001

Jan Bernatik wrote:

> snazim se rozchodit vmware a docela se dari, az na grafiku. pise mi ze
> nemuze zdetekovat DGA server extension.
> mam grafiku nvidia tnt 2. pouzivam XFree 4.2 a SVGA xserver.
> utilita DGA dopadne takto:
>
> :~# dga
> Xlib:  extension "XFree86-DGA" missing on display ":0.0".
> Unable to query video extension version
> K4-731A:~#

Mohu vas ubezpecit, ze to jde. Pouzivam Mandrake-ovskou modifikaci XFree
4.0.2, pred tim jsem mel 4.0.1za a jeste pred tim 4.0 a beha to bez
problemu. Na 'dga' bych nespolehal; co rika 'xdpyinfo' ? Je DGA v extenzich
(tj. vypise xdpyinfo jako jednu z extenzi XFree86-DGA ?).
Dalsi potencialni problem: kterou verzi vmware mate? S DGA XFree >= 4.0
dovede spolupracovat az vmware >= 2.0, nizsi verze ocekavaji DGA-1.0, ale
4-kove vezre XFree86 vraceji hodnotu DGA 2.0, ktera se vmware <=2.0 nelibi.
--
Jan Taimr

xdyinfo dopadlo takto:

     number of extensions:    23
    BIG-REQUESTS
    DOUBLE-BUFFER
    DPMS
    Extended-Visual-Information
    FontCache
    LBX
    MIT-SCREEN-SAVER
    MIT-SHM
    MIT-SUNDRY-NONSTANDARD
    RENDER
    SECURITY
    SHAPE
    SYNC
    TOG-CUP
    XC-APPGROUP
    XC-MISC
    XFree86-Bigfont
    XFree86-Misc
    XFree86-VidModeExtension
    XInputExtension
    XKEYBOARD
    XTEST
    XVideo
default screen number:    0

z toho se mi zda ze tam DGA neni, nemylim - li se. verze vmware a xfree jsou v
poradku.
ja jsem si pri instalaci xfree86-4.2 nevsiml ze by se me to ptalo na nejake
extenze, nastavuje se to nejak v parametrech instalace ????

dekuji za radu

--

Jan Bernatik

----koleje pod Palackeho vrchem Brno----