Samba z RH6.2CZ

Karel Kral co-as na quick.cz
Středa Březen 21 06:09:12 CET 2001

Dobry den,

Tuesday, March 20, 2001, 3:12:18 PM, jste napsal:

PS> měl bych takový dotaz ohledně Samby (bohužel nevím jaká je to verze) z RH6.2CZ , jak bych měl zajistit, aby tato maąina byla vidět v Mirosoft síti s jedním hlavním NT Wins serverem, aby klientské
PS> W98(NT) stanice ji viděli a mohli přistupovat k jejím zdrojům. Pomocí HOW-TO jsem zdroje nakonfiguroval, sambu rozjel, ale z Win klientů PC se Sambou nevidím. Jsem začátečník v Linuxu a tak jsem
PS> při její konfiguraci mohl něco opomenout :((( . Poradí někdo ???

1) Pokud mate distribuci RedHatu 6.2CZ z Cpressu dak doporucuji update
na verzi 2.0.7-4 (je to na druhem CD, RPMS, Updates) - to ovsem asi
nevyresi Vas problem.
2) v /usr/doc/samba-xxx/docs/textdocs/DIAGNOSIS.txt je popis co
odzkouset.
3) je neco videt v logach ? /var/log/samba/*

--
S pozdravem
Karel Kral                            mailto:Kral na co-as.cz