problem s lilo

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Středa Březen 21 10:12:03 CET 2001

Robert Lufinka wrote:

> no a pro bootovani nenabehne lilo, vypise to jen LI
> a konec :o( Bootovani z diskety je v pohode.

Zalezi na tom, kde je nahrany lilo. Pokud je na bootsektoru partisny a
ne na MBR a predtim na tom disku byly Windowsy, vzdycky mi pomohlo
preplacnout mbr novym - nastartovat dosovou disketu a fdisk /mbr a pak
uz se mi bootovani rozjelo OK.

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !