Samba z RH6.2CZ

Pavel Studnička pavel.studnicka na ateso03.cz
Středa Březen 21 13:21:05 CET 2001

Ano, v /etc/smb.conf   wins server = ip.adresa.wins.serveru. mám. Zajímavé je, že takové nastavení smb.conf jsem používal i na Sambě v RH4.2 a tam vše jelo OK !!?!?! Proto mě vrtá hlavou, proč to v RH 6.2 CZ nechodí.... (je pravda, že v tom RH4.2 jsem měl jen jednu síťovou kartu pro vniřní síť (IP) a teď tam mám ještě jednu i pro Internet. ). Mělo by to vliv, když jsem obě IP uvedl v smb.conf že na nich Samba naslouchá ??

Zatím Díky

PavelS.

-----Původní zpráva-----
Od: cz-comp-linux na ern.kit.vslib.cz
[mailto:cz-comp-linux na ern.kit.vslib.cz]za uživatele Jaroslav Stribrsky
Odesláno: 21. března 2001 11:12
Komu: linux na linux.cz
Předmět: Re: Samba z RH6.2CZ

Mate tu sambu take jako klienta toho WINS serveru ? v /etc/smb.conf
musite mit radek wins server = ip.adresa.wins.serveru.

 Jarda Stribrsky

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !