ISDN TA Diva a Linux

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Středa Březen 21 13:04:58 CET 2001

Marek Mergl wrote:

> nema nahodou nekdo zkusenosti s pripojenim TA Diva (dodava Telecom) k
> Linuxu? vystup z TA je seriovy port, podle vyjadreni technika Telecomu "by
> se to snad mohlo chovat jako standartni modem" ale nevedi o tom nic a nikdy
> to nezkouseli. Maji jen ovladace pro Windoze.

Vcera jsem si hral s jinym ISDN zarizenim, stacilo mu dat pri
inicializaci prikaz pro preklad ze SyncPPP na AsyncPPP (ATB4, nevim,
jestli je to standard nebo pouze pro to dane zarizeni) a uz se mi to
chovalo vuci linuxu jako normalni modem (pravda, nahozene spojeni za 2
sekundy jsem na normalnim modemu nikdy nemel :-) ).

	Jarda Stribrsky

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !