ulozeni procesu -> nahrani procesu -- Upresneni

Pavel Machek pavel na suse.cz
Středa Březen 21 08:53:12 CET 2001

Ahoj!

> freshmeat:
> 	software suspend
> 	http://falcon.sch.bme.hu/~seasons/linux/swsusp.html

Doporucuju. Videl jsem a chodi; hibernuje cely pocitac najednou, ale
to by nemelo vadit, ze?
								Pavel
--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents at discuss na linmodems.org