Bezdratove propojeni 2 budov (Generalne Povolenie koniec)

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Březen 22 07:53:23 CET 2001

> Bozemoj, a co ine vravim? Tak este raz:

boh ma v poslednich storociach inu pracu tak ho nerus.

> - GP bolo vydane _pred_ ucinnostou noveho zakona.
> - Novy zakon nadobudol ucinnost 1. 7. 2000.
> - GP vydane podla predchadzajucich predpisov stracaju platnost
>   6 mesiacov od datumu ucinnosti noveho zakona
> - nove GP zatial vydane nebolo

GP vymedzovalo platnost veci podla stareho GP a to ze veci podla stareho
mozu este pol roka ist. ale nemyslel sa tim novy zakon tim len urcili od
kedi nadobuda nove GP platnost (zarovno z platnostou noveho zakona)

> Pripadnu dalsiu debatu mailom, tu je to off-topic.

OK ale tento mail este poslem do konferi abi to bolo nejak zakoncene.

--
   Blasko @vuje.sk
Marek s